Prihláste sa na odber newslettera a získajte zľavový kód -10%! -👉PRIHLÁSIŤ SA TERAZ

Nákupné zoznamy
Pridajte k nim produkty, ktoré sa vám páčia a chcete si ich kúpiť neskôr.
Uložiť do nákupného zoznamu
Vytvorte nový nákupný zoznam

Návraty a reklamácie

Návraty

Pohodlné návraty s DHL

  1. Zaregistrujte svoj návrat

    Ak chcete zaregistrovať návrat, použite online nástroj Asistent pre návraty a postupujte podľa pokynov. Budete musieť zadať číslo svojho bankového účtu na vrátenie peňazí a vybrať produkty, ktoré si želáte vrátiť.

  2. Pripravte svoj balík

    Vytlačte a pripevnite štítok, ktorý ste dostali spolu s faktúrou za objednávku, na balík. Náklady na použitie našej návratovej etikety sú 7,99 EUR, ktoré budú odpočítané z vašej refundácie.

  3. Odovzdajte svoj balík na najbližšom výdajnom mieste

    Odošlite svoj balík na najbližšie výdajné miesto. Zoznam dostupných výdajných miest nájdete pomocou vyhľadávacieho nástroja nižšie.

    NÁJSŤ VÝDAJNÉ MIESTO

  4. Počkajte na vrátenie peňazí

    Maximálna lehota na vrátenie peňazí môže byť až 14 pracovných dní. V praxi sa snažíme vrátiť peniaze do 48 hodín od prijatia zásielky s návratom. Refundáciu dostanete rovnakým spôsobom, aký ste použili pri platbe za objednávku. Ak ste platili na dobierku, musíte zadať číslo svojho bankového účtu v module návratov.

Ako podať návrat

Návrat môžete podať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • pomocou nášho pohodlného online Asistenta pre návraty;

  • e-mailom na adresu: info@soxo.eu; alebo

  • vyplnením formulára na návrat dostupného nižšie. Vyplnený formulár je potrebné priložiť k zásielke s návratom.

Ak chcete využiť rýchly a pohodlný návrat, použite návratovú etiketu, ktorá vám bola zaslaná e-mailom spolu s faktúrou. Ak ste ju nedostali, kontaktujte nás e-mailom na adrese info@soxo.eu a zašleme ju znova.

V prípade návratu je zákazník zodpovedný za úhradu nákladov na spätné doručenie. Ak sa použije prepravný štítok alebo číslo zásielky poskytnuté obchodom, suma refundácie bude znížená o 7,99 EUR.

Balík s vráteným tovarom by mal byť zaslaný na návratovú adresu uvedenú nižšie. Zásielky na dobierku nebudú akceptované.

SOXO
ul. Smolna 1A
81-877 Sopot, Poľsko

s poznámkou: "Návrat"

Ak si želáte odstúpiť od zmluvy, vyplňte prosím nasledujúci vzorový formulár na odstúpenie a zašlite nám ho späť.

- Adresát:
SOXO Sp. z o.o. sp.k.; ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, Poľsko, info@soxo.eu
- Ja / my (*) týmto oznamujem(e) odstúpenie od kúpnej zmluvy na nasledujúce produkty / na poskytnutie nasledujúcej služby (*).
- Dátum uzavretia zmluvy / prijatia (*)
- Meno a priezvisko spotrebiteľa(ov)
- Adresa spotrebiteľa(ov)
- Podpis spotrebiteľa(ov) (iba v prípade podania formulára v papierovej forme)
- Dátum
(*) Nehodiace sa prečiarknite.

Ako pripraviť balík

Aby bol proces návratu hladký a úspešný, dodržujte prosím tieto odporúčania:

  • produkt by mal byť kompletný, vrátane všetkých pôvodných súčastí a príslušenstva.

  • produkt by nemal byť použitý nad rámec toho, čo je nevyhnutné na posúdenie jeho povahy, vlastností a funkčnosti.

  • produkt by mal byť, ak je to možné, v pôvodnej krabici a/alebo s pôvodným štítkom.

  • produkt by nemal byť poškodený, zašpinený alebo vykazovať viditeľné známky používania.

  • zásielka s návratom by mala byť bezpečne zabalená, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Odporúčame použiť pevnú krabicu a/alebo ochranné materiály ako bublinkovú fóliu alebo papierovú výplň. Môžete použiť obal, v ktorom bol produkt doručený z nášho obchodu.

Vyššie uvedené odporúčania nie sú povinné na úspešné vybavenie návratu. Upozorňujeme však, že akékoľvek poškodenie produktu, ktorý je predmetom návratu, môže ovplyvniť posúdenie reklamácie a konečnú výšku refundácie.

Ak je produkt, ktorý ste dostali, poškodený, nekompletný alebo nezodpovedá popisu, postupujte podľa procesu reklamácie uvedeného nižšie.

Kedy dostanete odpoveď na váš návrat

Na návrat odpovieme okamžite, najneskôr do 14 kalendárnych dní od dátumu jeho prijatia. Vrátenie peňazí môže byť pozastavené až do prijatia produktov, ktoré sú predmetom návratu.

Informácie o práve na odstúpenie od zmluvy

Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej v našom online obchode do 30 dní bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie uplynie po 30 dňoch odo dňa, keď ste vy alebo vami určená tretia osoba, ktorá nie je dopravcom, nadobudli fyzické vlastníctvo tovaru. Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy nás musíte informovať o svojom rozhodnutí jednoznačným vyhlásením pred uplynutím lehoty 30 dní. Vyhlásenie môžete zaslať napríklad:

  • prostredníctvom online Asistenta pre návraty

  • v elektronickej forme e-mailom na adresu: info@soxo.eu

  • písomne na adresu: SOXO Sp. z o.o. sp.k.; ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, Poľsko

V prípade odstúpenia od tejto zmluvy vám vrátime všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na doručenie tovaru (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku vami zvoleného spôsobu doručenia, ktorý nie je najlacnejší štandardný spôsob doručenia dostupný), okamžite, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí uplatniť právo na odstúpenie od tejto zmluvy. Platbu vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili inak. Vrátenie platby môžeme zadržať, kým nedostaneme produkt alebo kým nám nebude poskytnutý dôkaz o jeho vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.

Ak ste zakúpený produkt už dostali, prosíme vás, aby ste nám ho zaslali späť na nasledujúcu adresu: ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, Poľsko, okamžite, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali o odstúpení od zmluvy. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate vy. Zodpovedáte len za zníženie hodnoty produktu v dôsledku jeho používania nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie jeho povahy, vlastností a funkčnosti.

Viac informácií o pravidlách návratu nájdete v tomto článku na danú tému a vo vašich miestnych predpisoch.

Reklamácie

Usilujeme sa vyriešiť všetky reklamácie v prospech zákazníka. Spokojnosť zákazníka je našou prioritou!

Ako podať reklamáciu

Pred podaním reklamácie dôrazne odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis na nasledujúcej e-mailovej adrese: info@soxo.eu. Týmto spôsobom vám môžeme pomôcť dokončiť proces reklamácie čo najefektívnejšie.

Reklamáciu môžete podať nasledujúcimi spôsobmi:

  • prostredníctvom nášho pohodlného online Asistenta pre reklamácie;

  • e-mailom na adresu: info@soxo.eu; alebo

  • poštou na adresu: SOXO Sp. z o.o. sp.k.; ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, Poľsko s poznámkou "Reklamácia"

Ak vás požiadame o zaslanie produktu späť, po prijatí reklamácie naším zamestnancom od nás okamžite dostanete prepravný štítok alebo číslo zásielky.

Ak sa rozhodnete vrátiť produkt prostredníctvom vlastnej kuriérskej služby, náklady na vrátenie zásielky vám uhradíme po prijatí reklamácie. Ak nebol poskytnutý bezplatný štítok na vrátenie, uhradíme plnú zdokumentovanú cenu za vrátenie zásielky po obdržaní dokladu o zaplatení (napr. faktúra alebo potvrdenie o odoslaní). Vyhradzujeme si právo uhradiť len štandardnú trhovú sadzbu za podobnú kuriérsku službu, ak bol ponúknutý bezplatný štítok, ale nebol použitý.

Balík s tovarom, ktorý je predmetom reklamácie, by mal byť zaslaný späť na nižšie uvedenú adresu. Zásielky na dobierku nebudú akceptované.

SOXO
ul. Smolna 1A
81-877 Sopot, Poľsko

s poznámkou: "Reklamácia"

Ako odôvodniť reklamáciu

V popise reklamácie sa odporúča uviesť nasledovné:

  • informácie a okolnosti týkajúce sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum výskytu nezrovnalosti alebo nesúladu so zmluvou;

  • požiadavku na spôsob vyriešenia problému, napríklad uvedenie produktu do súladu, zníženie ceny, odstúpenie od zmluvy alebo iný nárok; a

  • kontaktné údaje osoby podávajúcej reklamáciu - to uľahčí a urýchli vybavenie reklamácie.

Vyššie uvedené odporúčania nie sú povinné a nemajú vplyv na účinnosť reklamácie podanej bez úplného popisu. Ak sa vaše kontaktné údaje počas vybavovania reklamácie zmenia, ste povinný túto zmenu oznámiť nášmu zákazníckemu servisu.

K reklamácii môžete priložiť dôkazy (napr. fotografie, dokumenty alebo produkt) týkajúce sa predmetu reklamácie. Môžeme vás tiež požiadať o doplňujúce informácie, ak sú potrebné na riadne posúdenie vášho nároku.

Kedy dostanete odpoveď na vašu reklamáciu

Vašu reklamáciu vybavíme do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia kompletnej dokumentácie a/alebo vráteného produktu. Ak na reklamáciu neodpovieme v uvedenej lehote, reklamácia sa považuje za automaticky prijatú a bude vybavená v súlade s tým.

Informácie o práve podať reklamáciu

Ako spotrebiteľ máte právo podať reklamáciu na produkt zakúpený v našom online obchode, ak sa ukáže ako chybný alebo nie je v súlade so zmluvou. Toto právo je garantované zákonnou zárukou (právnou garanciou), ktorá platí vo všetkých členských štátoch EÚ.

Reklamáciu môžete podať do 2 rokov odo dňa prijatia produktu. Na uplatnenie tohto práva nás prosím informujte o probléme jasným vyhlásením, v ktorom opíšete chybu a uvediete preferovaný spôsob riešenia (napr. oprava, výmena, zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy).

Reklamáciu môžete podať:

  • prostredníctvom online Asistenta pre reklamácie

  • v elektronickej forme e-mailom na adresu: mailto: info@soxo.eu

  • písomne na adresu: SOXO Sp. z o.o. sp.k.; ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, Poľsko

Na vašu reklamáciu odpovieme do 14 dní od jej prijatia. Ak v tejto lehote neodpovieme, reklamácia sa považuje za automaticky prijatú. Ak je reklamácia prijatá a vyžaduje vrátenie produktu, prosíme vás o jeho zaslanie na nasledujúcu adresu: ul. Smolna 1A, 81-877 Sopot, Poľsko. Produkt by mal byť bezpečne zabalený, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy.

Uvedená záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté používaním produktu spôsobom, ktorý je v rozpore s jeho určeným účelom alebo pokynmi poskytnutými predajcom či výrobcom. Rovnako sa nevzťahuje na bežné opotrebenie vzniknuté pravidelným používaním, ktoré nepredstavuje výrobnú chybu.

Dôrazne odporúčame skontrolovať produkt po jeho prijatí a nahlásiť akékoľvek problémy alebo nezrovnalosti hneď po ich zistení.

Viac informácií o podmienkach reklamácie nájdete v v tomto článku na danú tému a vo vašich miestnych predpisoch.

pixel